ZLEPŠUJEME VYVOLÁVACÍ SYSTÉM APLIKACÍ VIRTUÁLNÍ LÍSTEK
V rámci zlepšování služeb pro občany jsme spustili možnost objednávání do vyvolávacího systému pomocí mobilní aplikace Virtuální lístek.
Jsme hrdí na to, že tuto novinku zavádíme jako první v České republice.
Jaké jsou hlavní benefity systému?
Občan se může volně pohybovat, aniž by musel sledovat informační
panely vyvolávacího systému. Informaci o tom, že je vyvolán, dostane
pomocí notifikace přímo na svůj telefon.
Obsluha přepážky díky autentizaci zná jméno klienta a počká na jeho
příchod.
PŘÍNOSY PRO OBČANY:
✅ bezkontaktní a efektivní způsob řazení do front
✅ časová úspora
✅ okamžité odbavení klienta
✅ čekání mimo místa s koncentrovaným provozem
✅ hygienický aspekt – bezdotykové odbavení
✅ možnost rezervace i z domova na určitý čas
Schéma fungování Virtuálního lístku:
Pro zařazení do fronty nebo objednání budoucího termínu k dané agendě na náš úřad je třeba:
- Nainstalovat aplikaci Virtuální lístek z Google Play (zařízení android) nebo AppStore (zařízení Apple)
- Provést registraci a ověření uživatele
- Přidat nové místo (náš úřad) načtením tohoto QR kódu
(tento krok není potřeba provádět opakovaně, místo již v aplikaci zůstane uložené a dostupné pro pozdější využití)
- Otevřít místo (tzv. vstoupit na úřad)
- Vybrat činnost (zvolit si agendu pro odbavení mého požadavku)
- Zařadit se do fronty (vzít si virtuální lístek) nebo se objednat na budoucí požadovaný termín
Občané, kteří jdou na úřad opakovaně, příště pokračují rovnou od 4. bodu.