ZLEPŠUJEME VYVOLÁVACÍ SYSTÉM APLIKACÍ VIRTUÁLNÍ LÍSTEK

V rámci zlepšování služeb pro občany jsme spustili možnost objednávání do vyvolávacího systému pomocí mobilní aplikace Virtuální lístek. 

Jsme hrdí na to, že tuto novinku zavádíme jako první v České republice.

Jaké jsou hlavní benefity systému?

Občan se může volně pohybovat, aniž by musel sledovat informační panely vyvolávacího systému. Informaci o tom, že je vyvolán, dostane pomocí notifikace přímo na svůj telefon.
Obsluha přepážky díky autentizaci zná jméno klienta a počká na jeho příchod.

PŘÍNOSY PRO OBČANY:

✅ bezkontaktní a efektivní způsob řazení do front

✅ časová úspora

✅ okamžité odbavení klienta

✅ čekání mimo místa s koncentrovaným provozem

✅ hygienický aspekt – bezdotykové odbavení

✅ možnost rezervace i z domova na určitý čas

Schéma fungování Virtuálního lístku:

virtualni-listek1.png (112 KB)

Pro zařazení do fronty nebo objednání budoucího termínu k dané agendě na náš úřad je třeba:

  1. Nainstalovat aplikaci Virtuální lístek z Google Play (zařízení android) nebo AppStore (zařízení Apple)
  2. Provést registraci a ověření uživatele
  3. Přidat nové místo (náš úřad) načtením tohoto QR kódu 

virtualni-listek2.png (87 KB)

(tento krok není potřeba provádět opakovaně, místo již v aplikaci zůstane uložené a dostupné pro pozdější využití)

  1. Otevřít místo (tzv. vstoupit na úřad)
  2. Vybrat činnost (zvolit si agendu pro odbavení mého požadavku)
  3. Zařadit se do fronty (vzít si virtuální lístek) nebo se objednat na budoucí požadovaný termín

Občané, kteří jdou na úřad opakovaně, příště pokračují rovnou od 4. bodu.

Značka I
Značka II
Karlovarský kraj
  Prosím čekejte...