MĚSTO HLEDÁ SPRÁVCE ÚTULKU
Město hledá pro správu a provoz městského útulku pro psy zodpovědného a empatického člověka se základní i profesní způsobilostí a láskou ke zvířatům. Předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky je stanoven od 1. 8. 2025 se smlouvou na dobu neurčitou.
Výběrové řízení probíhá formou zveřejnění zakázky malého rozsahu na služby přes systém E-ZAK. Termín pro podání nabídek a prokázání splněné kvalifikace je stanoven na 7. dubna 2025 do 10:00 hod. Součástí nabídky je také předložení koncepce provozu útulku s výhledem do budoucna. Povinností je i stanovení nabídkové ceny za poskytování služeb za jeden rok.
Nabídky se podávají elektronicky přes E-ZAK na odkazu Veřejné zakázky – E-ZAK Město Ostrov v souladu s příslušnou zadávací dokumentací. Nabídka podaná po lhůtě nebude považována za platnou a nebude splňovat podmínky pro účast ve výběrovém řízení na veřejnou zakázku.
Nabídka musí obsahovat tyto údaje a doklady v tomto pořadí: krycí list nabídky; čestné prohlášení k podmínkám výběrového řízení a čestné prohlášení o pravdivosti údajů; doklady prokazující splnění kvalifikace; seznam případných poddodavatelů včetně rozsahu prací, které budou zajišťovat; seznam zkušeností s poskytnutými službami nebo čestné prohlášení; koncepci provozu útulku pro psy a závazný návrh smlouvy s doplněnými údaji a podepsaný účastníkem nebo osobou oprávněnou jednat za účastníka.
Více informací a veškeré podmínky jsou zapsány v dokumentech zveřejněné v systému E-ZAK.
Těšíme se na Vaše nabídky.




