ARCHIV VZ 2011

Poptávkové řízení na pojišťovacího makléře

Poptávkové řízení na pojišťovacího makléře – 25.5.2011

Zajištění veřejné služby ve veřejné linkové osobní dopravě v Ostrově

Zajištění veřejné služby ve veřejné linkové osobní dopravě v Ostrově – 24.5.2011; Kontaktní osoba: Ladislav Jiskra, vedoucí odboru, telefon 353 808 631, e-mail: ljiskra@ostrov.cz

Veřejná zakázka: Rekonstrukce šatnového systému, ZŠ Masarykova 1289, Ostrov

Rekonstrukce šatnového systému, ZŠ Masarykova 1289, Ostrov; Vyhlášení veřejné zakázky – 2.5.2011, Ukončení veřejné zakázky – dodání nabídky – 12.5.2011 do 14,00 hodin; Kontaktní osoba: • Lumír Pála, vedoucí odboru, telefon 353 808 601, e-mail lpala@ostrov.cz, kanc. č. 6

Veřejná zakázka: Rekonstrukce veřejného osvětlení, část ul. Jáchymovská

Rekonstrukce veřejného osvětlení, část ul. Jáchymovská; Vyhlášení veřejné zakázky – 20.4.2011, Ukončení veřejné zakázky – dodání nabídky – 4.5.2011 do 12,00 hodin; Kontaktní osoba:Karel Ille, referent odboru SMM , telefon 353 808 603, e-mail: kille@ostrov.cz, Odbor správy majetku města, Brigádnická ul. čp. 709 Ostrov

Veřejná zakázka: Oprava odvětrání koupelen a kuchyní v bytových jednotkách čp.1347 a 1348 v Lidické ul.Ostrov (42 byt.jednotek)

Oprava odvětrání koupelen a kuchyní v bytových jednotkách čp.1347 a 1348 v Lidické ul.Ostrov (42 byt.jednotek); Vyhlášení veřejné zakázky – 14.4.2011, Ukončení veřejné zakázky – dodání nabídky – 29.4.2011 do 11,00 hodin; Kontaktní osoba:Eva Hlavsová, referent, telefon 353 808 605, e-mail: ehlavsova@ostrov.cz, Odbor správy majetku města, Brigádnická ul. čp. 709 Ostrov

Veřejná zakázka: Dodání herních prvků pro mateřské školy v Ostrově

Dodání herních prvků pro mateřské školy v Ostrově; Vyhlášení veřejné zakázky – 12.4.2011, Lumír Pála, vedoucí odboru, telefon 353 808 601, e-mail lpala@ostrov.cz, kanc. č. 6

Veřejná zakázka: Nákup nového nákladního přívěsu na nafukovací člun pro potřeby Jednotky sboru dobrovolných hasičů Ostrov

Nákup nového nákladního přívěsu na nafukovací člun pro potřeby Jednotky sboru dobrovolných hasičů Ostrov, Ladislav Jurek, referent odboru kanceláře starosty a vnitřní správy, telefon 353 801 254, e-mail ljurek@ostrov.cz, kancelář č. 115, 1. patro.

Veřejná zakázka: NA INŽENÝRSKOU ČINNOST PŘI ORGANIZACI ZADÁVACÍCH ŘÍZENÍ PRO VÝBĚR DODAVATELE STAVEB REALIZOVANÝCH V RÁMCI PROJEKTU ZÁMEK OSTROV – VYUŽITÍ ZÁMKU PRO VEŘEJNOU SPRÁVU VE MĚSTĚ OSTROV

NA INŽENÝRSKOU ČINNOST PŘI ORGANIZACI ZADÁVACÍCH ŘÍZENÍ PRO VÝBĚR DODAVATELE STAVEB REALIZOVANÝCH V RÁMCI PROJEKTU ZÁMEK OSTROV – VYUŽITÍ ZÁMKU PRO VEŘEJNOU SPRÁVU VE MĚSTĚ OSTROV, Vladislav Lupač, referent odboru investic, telefon 353 801 215, e-mail vlupac@ostrov.cz, kancelář č. 103, 1. patro.

Veřejná zakázka: Náhrada mostních objektů Květnová, SO-01
Náhrada mostních objektů Květnová, SO-01; Kontaktní osoba: Kontaktní osoba: Jiří Diviš – referent odboru správy majetku města, telefon 353 808 604, e-mail: jdivis@ostrov.cz, ehlavsovajdivis@ostrov.cz, Odbor správy majetku města, Brigádnická ul. čp. 709 Ostrov

Veřejná zakázka: Výměna stávajících oken za plastová okna v bytovém domě – Družební ulice č.p. 1323–1324 Ostrov

Výměna stávajících oken za plastová v bytovém domě – Družební 1323–4 Ostrov; Vyhlášení veřejné zakázky – 6.4.2011, Eva Hlavsová, referent, telefon 353 808 605, e-mail ehlavsova@ostrov.cz, Odbor správy majetku města, Brigádnická ul. čp. 709 Ostrov

Veřejná zakázka: Ostrov, Mořičovská a Nádražní ulice, Chodník k železničnímu přejezdu.

Ostrov, Mořičovská a Nádražní ulice, Chodník k železničnímu přejezdu.

Veřejná zakázka: LAUENBURSKÝ ZÁMEK – RESTAURÁTORSKÉ PRÁCE, – Obnova kulturních památek – sochy a malby v Lauenburském zámku v Ostrově

LAUENBURSKÝ ZÁMEK – RESTAURÁTORSKÉ PRÁCE, – Obnova kulturních památek – sochy a malby v Lauenburském zámku v Ostrově – 31.3.2011;Vladislav Lupač, referent odboru investic, telefon 353 801 215, e-mail vlupac@ostrov.cz, kancelář č. 103, 1. patro.

Veřejná zakázka: Výměna stávajících oken za plastová v bytovém domě – Studentská čp. 621 Ostrov

Výměna stávajících oken za plastová v bytovém domě – Studentská čp. 621 Ostrov; Vyhlášení veřejné zakázky – 10.3.2011; Ukončení veřejné zakázky – dodání nabídky – 23.3.2011 do 12,00 hodin; Kontaktní osoba: Eva Hlavsová, referent, telefon 353 808 605, e-mail: ehlavsova@ostrov.cz

Veřejná zakázka: Poskytování hlasových telekomunikačních služeb pro potřeby Městského úřadu Ostrov

Poskytování hlasových telekomunikačních služeb pro potřeby Městského úřadu Ostrov; Vylášení veřejné zakázky – 11.03.2011; Ukončení veřejné zakázky – dodání nabídky – 25.03.2011 do 12.00 hodin; Kontaktní osoba: Iveta Hrkotová, referentka, tel. 353801255, e-mail ihrkotova@ostrov.cz, kanc. č. 2

Veřejná zakázka: Dohled nad informačním systémem včetně systémové podpory

Dohled nad informačním systémem včetně systémové podpory; Vylášení veřejné zakázky – 03.03.2011; Ukončení veřejné zakázky – dodání nabídky – 18.03.2011 do 13.00 hodin; Kontaktní osoba: Tomáš Rejchrt, referent, tel. 353801257, e-mail trejchrt(zavi­nac)ostrov.cz, kanc. č. 111

Veřejná zakázka: Oprava výtahu v bytovém domě Brigádnická ulice čp. 711 Ostrov

Oprava výtahu v bytovém domě Brigádnická ulice čp. 711 Ostrov; Vylášení veřejné zakázky – 28.02.2011; Ukončení veřejné zakázky – dodání nabídky – 16.03.2011 do 14.00 hodin; Kontaktní osoba:Eva Hlavsová, referent, telefon 353 808 605, e-mail: ehlavsova@ostrov.cz, Odbor správy majetku města, Brigádnická ul. čp. 709 Ostrov.

Veřejná zakázka: „Parkoviště u Mateřské školy Masarykova 1195 a 1199“

Parkoviště u Mateřské školy Masarykova 1195 a 1199; Vylášení veřejné zakázky – 28.02.2011; Ukončení veřejné zakázky – dodání nabídky – 0903.2011 do 14.00 hodin; Kontaktní osoba:Martin Kuchař, referent OI, telefon 353 801 263, email: mkuchar@ostrov.cz, kanc. č. 103

Veřejná zakázka: Letní tábor a rekreační středisko MDDM Ostrov v Manětíně – 2. etapa

Letní tábor a rekreační středisko MDDM Ostrov v Manětíně – 2. etapa; Vylášení veřejné zakázky – 17.02.2011; Ukončení veřejné zakázky – dodání nabídky – 07.03.2011 do 12.00 hodin; Kontaktní osoba:Jarmila Rubešová, referent, telefon 353 801 216, e-mail jrubesova@ostrov.cz, kanc. č. 102

Veřejná zakázka: Ostrov, Dostavba šaten zimního stadionu

Ostrov, Dostavba šaten zimního stadionu; Vylášení veřejné zakázky – 20. 1. 2011; Ukončení veřejné zakázky – dodání nabídky – 21. 2. 2011 do 15.00 hodin; Otevírání obálek – 21. 2. 2011 v 15.00 hodin; Kontaktní osoba – David Papánek, referent, telefon 353 801 209, e-mail dpapanek@ostrov.cz , kanc. č. 102

Veřejná zakázka: SYSTÉM OCHRANY A AUTOMATIZACE SPRÁVY KNIHOVNÍHO FONDU

HISTORICKÝ OSTROV II – PALÁC PRINCŮ, MĚSTSKÁ KNIHOVNA OSTROV, SYSTÉM OCHRANY A AUTOMATIZACE SPRÁVY KNIHOVNÍHO FONDU; Vylášení veřejné zakázky – 12.01.2011; Lhůta pro vydávání zadávací dokumentace a dotazy – 21.01.2011; Ukončení veřejné zakázky – dodání nabídky – 26.01.2011; Otevírání obálek – 26.01.2011; Kontaktní osoba – Lupač Vladislav, referent, telefon 353 801 215, e-mail vlupac@ostrov.cz, kanc. č. 103

Značka I
Značka II
Karlovarský kraj
  Prosím čekejte...