REFERENT OFŠ MĚÚ OSTROV - HOSPODAŘENÍ S MAJETKEM MĚSTA

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Tajemnice Městského úřadu Ostrov vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

Referent/ka hospodaření s majetkem státu a územních samosprávných celků
odboru finančního a školství Městského úřadu Ostrov


Platové zařazení: 10. platová třída dle platné legislativy (23 390,00 – 34 370,00 Kč dle délky uznatelné praxe; po zkušební době 3 měsíců navíc osobní ohodnocení)

Pracovní poměr: na dobu určitou 1 rok s následným prodloužením na dobu neurčitou

Předpokládaný nástup: 1. 6. 2024 nebo dle dohody

Místo výkonu práce: Městský úřad Ostrov (správní obvod obce s rozšířenou působností ve smyslu příslušné vyhlášky MV ČR)

Náplň práce zejména:
  • kontrola dílčích majetkových databází, které spravují a odpovídají za ně referenti příslušných odborů MěÚ

  • průběžná aktualizace a kontrola pohybů v dílčích majetkových databázích v souladu s účetnictvím a katastrem nemovitostí

  • zpracování a vedení odpisových plánů majetku včetně jejich aktualizací

  • příprava a aktualizace seznamu budov, staveb a movitého majetku pro účely pojistných smluv

  • příprava podkladů pro inventarizaci majetku města, dohled při inventarizaci tohoto majetku, spolupráce při řešení případných inventarizačních rozdílů s jednotlivými odbory MěÚ

  • zabezpečení archivace evidence majetku

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:

Referentem bude fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná a ovládá jednací jazyk.

Požadavky na uchazeče
  • střední vzdělání

  • schopnost samostatné práce a vysokého pracovního nasazení

  • schopnost komunikovat s partnery (veřejnost, instituce)

  • zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, systematičnost, flexibilita

  • dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (textové, tabulkové programy a aplikace, internet)

  • odolnost vůči stresu, časová flexibilita

  • osobnostní předpoklady pro práci ve veřejné správě a schopnost dalšího vzdělávání

  • morální bezúhonnost, nepodjatost

  • řidičský průkaz skupiny „B“, praxe v řízení automobilu

Výhodou je
  • znalost ekonomického systému Ginis (nejlépe modul Majetek)

  • vzdělání ekonomického směru

Nabízíme
  • práci u stabilního zaměstnavatele v kultivovaném prostředí rekonstruované­ho zámku

  • dobré finanční ohodnocení závislé na odvedené práci

  • 5 týdnů dovolené

  • 4 dny placeného zdravotního volna

  • příspěvek na stravování

  • příspěvek na penzijní pojištění

Uchazeč podá na Městský úřad Ostrov písemnou přihlášku, která bude obsahovat:
  • název pracovní pozice

  • jméno, příjmení a titul

  • datum a místo narození

  • státní příslušnost

  • místo trvalého pobytu

  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu

  • datum a podpis

(Pro usnadnění komunikace také telefonické spojení a elektronickou adresu.)

K přihlášce budou připojeny tyto doklady:
  • životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, o odborných znalostech a dovednostech týkajících se nabízené pracovní pozice,

  • motivační dopis, ve kterém uchazeč uvede kromě jiného také informaci o tom, proč má o danou pozici zájem, jaké vlastnosti, zkušenosti, dovednosti může nabídnout a jak naplňuje uvedené požadavky na uchazeče.

  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál či úředně ověřená kopie), u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),

  • úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Místo a způsob podání přihlášky

Přihlášku spolu s přílohami doručte v obálce zřetelně označené nápisem „Výběrové řízení – referent majetku OFŠ“ nejpozději do 10. 5. 2024 na adresu

Městský úřad Ostrov

personalistka úřadu

Bc. Martina Beranová, DiS.

Jáchymovská 1

363 01 Ostrov

osobně do podatelny městského úřadu nebo poštou na výše uvedenou adresu.

K doplnění dokladů či náležitostí je stanovena doba pěti dnů po ukončení lhůty pro podání přihlášek.

Bližší informace podá Mgr. Vladimíra Macháčková, vedoucí odboru finančního a školství MěÚ Ostrov, kancelář č. B 207, tel. 354 224 824, vmachackova@ostrov.cz.
Město Ostrov si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu.
Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
V Ostrově dne 23. 4. 2024
Ing. Jana Punčochářová, v.r.
tajemnice Městského úřadu Ostrov
Značka I
Značka II
Karlovarský kraj
  Prosím čekejte...