REFERENT OFŠ MĚÚ OSTROV - HOSPODAŘENÍ S MAJETKEM MĚSTA
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Tajemnice Městského úřadu Ostrov vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
Referent/ka hospodaření s majetkem
státu a územních samosprávných celků
odboru finančního a školství Městského úřadu Ostrov
Platové zařazení: 10. platová třída dle platné legislativy (23 390,00 – 34 370,00 Kč dle délky uznatelné praxe; po zkušební době 3 měsíců navíc osobní ohodnocení)
Pracovní poměr: na dobu určitou 1 rok s následným prodloužením na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup: 1. 6. 2024 nebo dle dohody
Místo výkonu práce: Městský úřad Ostrov (správní obvod obce s rozšířenou působností ve smyslu příslušné vyhlášky MV ČR)
Náplň práce zejména:
-
kontrola dílčích majetkových databází, které spravují a odpovídají za ně referenti příslušných odborů MěÚ
-
průběžná aktualizace a kontrola pohybů v dílčích majetkových databázích v souladu s účetnictvím a katastrem nemovitostí
-
zpracování a vedení odpisových plánů majetku včetně jejich aktualizací
-
příprava a aktualizace seznamu budov, staveb a movitého majetku pro účely pojistných smluv
-
příprava podkladů pro inventarizaci majetku města, dohled při inventarizaci tohoto majetku, spolupráce při řešení případných inventarizačních rozdílů s jednotlivými odbory MěÚ
-
zabezpečení archivace evidence majetku
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Referentem bude fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná a ovládá jednací jazyk.
Požadavky na uchazeče
-
střední vzdělání
-
schopnost samostatné práce a vysokého pracovního nasazení
-
schopnost komunikovat s partnery (veřejnost, instituce)
-
zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, systematičnost, flexibilita
-
dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (textové, tabulkové programy a aplikace, internet)
-
odolnost vůči stresu, časová flexibilita
-
osobnostní předpoklady pro práci ve veřejné správě a schopnost dalšího vzdělávání
-
morální bezúhonnost, nepodjatost
-
řidičský průkaz skupiny „B“, praxe v řízení automobilu
Výhodou je
-
znalost ekonomického systému Ginis (nejlépe modul Majetek)
-
vzdělání ekonomického směru
Nabízíme
-
práci u stabilního zaměstnavatele v kultivovaném prostředí rekonstruovaného zámku
-
dobré finanční ohodnocení závislé na odvedené práci
-
5 týdnů dovolené
-
4 dny placeného zdravotního volna
-
příspěvek na stravování
-
příspěvek na penzijní pojištění
Uchazeč podá na Městský úřad Ostrov písemnou přihlášku, která bude obsahovat:
-
název pracovní pozice
-
jméno, příjmení a titul
-
datum a místo narození
-
státní příslušnost
-
místo trvalého pobytu
-
číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu
-
datum a podpis
(Pro usnadnění komunikace také telefonické spojení a elektronickou adresu.)
K přihlášce budou připojeny tyto doklady:
-
životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, o odborných znalostech a dovednostech týkajících se nabízené pracovní pozice,
-
motivační dopis, ve kterém uchazeč uvede kromě jiného také informaci o tom, proč má o danou pozici zájem, jaké vlastnosti, zkušenosti, dovednosti může nabídnout a jak naplňuje uvedené požadavky na uchazeče.
-
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál či úředně ověřená kopie), u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
-
úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Místo a způsob podání přihlášky
Přihlášku spolu s přílohami doručte v obálce zřetelně označené nápisem „Výběrové řízení – referent majetku OFŠ“ nejpozději do 10. 5. 2024 na adresu
Městský úřad Ostrov
personalistka úřadu
Bc. Martina Beranová, DiS.
Jáchymovská 1
363 01 Ostrov
osobně do podatelny městského úřadu nebo poštou na výše uvedenou adresu.
K doplnění dokladů či náležitostí je stanovena doba pěti dnů po ukončení lhůty pro podání přihlášek.