OPZ - OSTROV - OPTIMALIZACE POSTUPŮ VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ
Název projektu: Ostrov – optimalizace postupů ve veřejné správě
Registrační číslo projektu: CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_058/0007381
Projekt je spolufinancován Evropskou unií.
Městu Ostrov se podařilo získat z Operačního programu Zaměstnanost
dotaci na projekt „Ostrov – optimalizace postupů ve veřejné správě“,
který zahrnuje zpracování nového strategického plánu města a tvorbu
koncepčních dokumentů (pasportů města). Jednotlivé pasporty budou
obsahovat zejména informace o stanovištích na separovaný a směsný
komunální odpad, městském mobiliáři, dětských hřištích, odpadkových
koších, zeleni, místních komunikacích (parkovištích chodnících,
mostních objektech, schodištích, odvodnění, dopravním značení) a
cyklostezkách. Data budou zpracována pro katastrální území Ostrov nad
Ohří, Dolní Žďár, Horní Žďár, Hluboký, Vykmanov, Maroltov,
Květnová, Kfely a Mořičov. Veřejně přístupný webový prohlížeč bude
obsahovat všechna nově pořízená data, zjednoduší přístup veřejnosti
k informacím a sníží administrativní zátěž.
V rámci projektu zároveň proběhne realizace specifických vzdělávacích
programů přispívajících ke zvyšování kvalifikace, znalostí a
dovedností pracovníků MěÚ a zastupitelů města.
Cílem projektu je optimalizovat procesy a postupy ve veřejné správě zejména prostřednictvím posílení strategického řízení organizací, zvýšit kvalitu jejich fungování, snížit administrativní zátěž a profesionalizovat veřejnou správu zejména prostřednictvím zvyšování znalostí a dovedností jejích pracovníků.
Dotace ve výši 95% z celkových způsobilých výdajů je poskytována cca ve výši 2 553 tis. Kč. Projekt byl zahájen v listopadu 2017 a datum ukončení realizace je naplánován na duben 2019.